torsdag den 26. december 2013

Jeg havde en rigtig hyggelig jul sammen med min familie, god mad, julesange, julekalender, risalamande (jeg vandt mandelgaven!!), julelys og alt hvad julen indebærer! Her er en lille forsmag på min julegavehøst i år. Jeg tager et smut ind til centeret i morgen med min veninde, hvor jeg skal bytte nogle ting og muligvis bruge nogle af pengene på mit gavekort til Matas. En af gaverne, som bestemt ikke skal byttes, består af de tre overstående Aussie produkter. En hårkur, en shampoo og en olie til krøllet hår. Jeg har allerede taget dem i brug, og de er utrolig lækre! Mit hår er silkeblødt, og som en bonus dufter de ufattelig godt!

Fortæl hellere end gerne om jeres juleaften og jeres gaver! 

2 kommentarer:

  1. Så lækre hårprodukter! Er også rigtig vild med dem! :)

    SvarSlet