onsdag den 22. januar 2014

You’re gonna hear me roar - outfit

I dag er jeg iført min nye top, som jeg skrev om i det tidligere indlæg. Den er jeg allerede blevet utrolig glad for og for kun 50 kroner! Mine højtaljede Dr. Denim bukser (som jeg forguder!), en cardigan fra Vila, hvor jeg arbejder og mine røde converse.

I aften tager jeg min veninde under armen. Vi skal se vores fælles veninde spille musical på sit gymnasium. Hun er utrolig talentfuld, så det glæder jeg mig rigtig meget til! Desværre(!!!) går jeg glip af håndbold, men hvad gør man ikke for sine veninder? Hahah. (Jeg får min ven til at snappe resultaterne til mig i løbet af kampen, sssshh). Skal I se håndbold i aften?

11 kommentarer:

  1. Virkelig pæn top!! Og sikke en god pris ;-)
    Jeg følger troligt med i håndbold.. Kan godt forstå, at du gerne vil følge med på snap. Hehe

    SvarSlet
  2. Hold da helt op, virkelig lækker top! Den er jo bare møj fed :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. vildt lækker trøje!

    Kig gerne forbi,
    wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Fedt outfit! Jeg følger med i håndbold, ja :)

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Lækkert oufit! <3
    Og forresten tusind tak for din mega søde kommentar på min blog, jeg følger dig nu <3
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Tak for din søde kommentar på min blog :)
    Fin jakke der hænger bag dig :)

    josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Mega fedt outfit! :D Elsker din trøje!

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Vildt fedt outfit :-)
    Kig gerne forbi marieschroll.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Virkelig sej trøje !

    - Alberte
    http://bylodahl.bloggersdelight.dk/
    Kig endelig forbi :)

    SvarSlet
  10. Det er da også den lækreste trøje!

    -Caroline
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    Lyst til at følges?

    SvarSlet
  11. Overvejer vildt et par Dr Demnin bukser!

    stil mig gerne spørgsmål// http://victoriaschluter.blogspot.dk/2014/01/ask-me-questions.html#comment-form

    SvarSlet