mandag den 3. februar 2014

The Carrie Diaries


Jeg har simpelthen haft så travlt de sidste 2-3 uger, og jeg kom hjem fra studietur i fredags - syg. Jeg er stadig syg. Hvilket er utroligt ærgerligt, da jeg har nogle ting, jeg gerne vil vise jer her på bloggen, men som simpelthen må vente til, at jeg er blevet helt rask. Jeg har slet ikke tid til at være syg. ØV! 

Men dette indlæg vil jeg dedikere til tv-serien "The Carrie Diaries". Er det en serie, I følger med i? Ellers vil jeg varmt anbefale den. Ikke nok med at hovedpersonen Carrie har den fedeste stil, så ser man også en masse til byen New York og den søde fyr, Sebastian Kydd. Se den! Den er fuld af inspiration!

4 kommentarer:

  1. Har mega overvejet at begynde at se den!:)

    -Caroline

    SvarSlet
  2. Overvejer virkelig at se den!

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Har overvejet meget at se den!

    Kig gerne forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Det burde I virkelig gøre, piger!

    SvarSlet