tirsdag den 11. februar 2014

Åh, du dejlige vinterferie

Hej piger! Dette indlæg skulle egentligt være lagt ind i lørdags, men så langt nåede jeg aldrig, eftersom jeg faldt død om på sofaen efter en seks timers arbejdsvagt. Jeg fik den bedste start på ferien! Der var fredagscafé på mit gymnasium, hvilket altid er en stor succes! Brandalarmen gik dog igang, eftersom der var en, der trykkede på den, og vi blev alle sendt ud, mens brandvæsenet kom og skulle tjekke (det var lidt overdrevent, ja), men vi fortsatte hyggen, da vi kom ind igen! Da fredagscaféen næsten var slut, tog jeg og mine venner videre over til en veninde, der havde fødselsdag, hvor vi fik varm kakao og hjemmebagte boller (billedet ovenover). Vi blev smidt ud ved aftensmadstiden, da hun skulle videre på skiferie. Det gjorde ingenting, vi fortsatte ovre ved en ven, hvor der var fest om aftenen, og jeg endte nede i byen klokken 2. Utrolig lækker dag! Hvordan startede I jeres ferie?

8 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig hyggeligt! Vi har desværre ikke vinterferie på universitetet, så jeg må undvære ;-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også! :-)
      Ja okay, jeg skal nok nyde min ferie ekstra meget for dig også, haha.

      Slet
  2. Ved ikke hvordan min vinterferie starter, da det først er på fredag. Men er sikker på, at det bliver en super dag, da jeg skal være sammen med min kæreste på valentinesdag!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du have en rigtig god ferie, når du når så langt! Og jeg håber, at I får en skøn valentinesdag sammen! :-D

      Slet
  3. lækker blog du har! Har du lyst til at følges?

    - Stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Årh, tak skal du have!
    Jeg kigger forbi med det samme!

    SvarSlet
  5. Det lyder som en god start på ferien(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet