onsdag den 5. februar 2014

Lidt lækkert med hjem

Årh ha, hvor er det ubeskriveligt kedeligt at ligge syg derhjemme i så lang tid! Jeg har fået set alle de nye afsnit af de utallige mange serier, jeg følger med i, hvilket har resulteret i firkantet øjne. Jeg har det dog bedre i dag, så derfor fik jeg lige løftet mig op ad sengen, så jeg kunne gå ind og skyde nogle billeder af to ting, jeg fik købt, da jeg var forbi Monki - en af mine all time favourite butikker - på min studietur i Odense sidste uge. Halleluja for løn! Jeg købte faktisk tre stykker tøj derinde, men den sidste har jeg valgt at vente med at vise jer til den kommer på i et outfit, hvilket den højst sandsynligt gør på fredag! Nu vil jeg gå i seng, så jeg kan blive helt rask til i morgen. God aften til jer!

7 kommentarer:

  1. Lækre ting! :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog. Jeg er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville betyde rigtig meget, hvis du ville kigge forbi, og tjekke den ud ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Er helt vild med trøjen, super lækker!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Fede ting!

    // white-obsession.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Vildt fed trøje! Kunne du tænke dig at følges? :-) Jeg følger i hvert fald dig via gfc nu, så håber du følger tilbage :-)

    Knus
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Lækre ting!

    kig gerne forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. ELSKER monki! Man er helt sikker på at hive de fedeste ting i land hver gang!
    Knus
    http://blogbybello.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Det er jo nogle super lækre ting, du har skaffet dig :) Er SÅ vild med trøjen :)

    SvarSlet