mandag den 21. juli 2014

shoes obsession

Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg har en kæmpe svaghed for sko. Disse overstående sko er de tre nyeste til samlingen. Jeg fandt disse skønne Nike sko i et outlet på min ferie i Ungarn, og de er blevet mine favoritter! Farven på dem er lige mig - fantastisk til et sort outfit!

Jeg har været væk længe (uheldigvis), men jeg er tilbage! I mellemtiden har jeg afsluttet 1.g på gymnasiet, været på en ca. 2 ugers ferie i Ungarn med min familie og en veninde, haft en pige fra England boende i en uge, nydt vejret ved stranden og nåh ja, passet mit arbejde(helt ferie har jeg ikke, æv..) De næste par dage skal bruges på en brunch tur med to veninder, arbejde, træning og på fredag tager jeg over til en veninde, hvor jeg sammen med nogle fælles venner skal "bo" i en uge, yes! Håber I nyder ferien ligeså meget, som jeg selv gør!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar