torsdag den 24. juli 2014

what a wonderful day

I dette vanvittige gode vejr er det nærmest synd ikke at være udenfor! Jeg bruger min dag på at hygge med ben & jerry's, Bridget Jones, to hunde og et dejligt badebassin! Jeg vil snart gå ind og tage et bad, forkæle mig selv med ansigtsmaske, creme og diverse ting - klokken 18 får vi besøg af en familie, vi lærte at kende, da vi mødte dem på vores ferie i Ungarn, det kan kun blive hyggeligt! (det betyder lækkert grillmad i haven, jubiiii!) Hvad bruger I jeres dag på i dag?

3 kommentarer:

  1. Det lyder som om, du har haft en skøn sommerdag :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det lyder vildt lækkert! Jeg har selv været på ferie i Ungarn i år!
    Håber du vil kigge forbi
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det ser hyggeligt ud! Sådan går mine varme dage også ;)

    SvarSlet