mandag den 4. august 2014

What I've been up to

 Jeg er næsten lige kommet hjem fra personalemøde, og nu slapper jeg bare af med lækkert mad og en god film, inden jeg - igen - skal tage bussen til arbejde. Glæder mig til at arbejde er overstået, så jeg kan slappe af og nyde den sidste uge af sommerferien! Ferien er gået alt for hurtigt, hvis I spørger mig :(




I torsdags kom jeg hjem efter at have boet en uge sammen med nogen af mine venner. Jeg fik desværre ikke taget nogle billeder, selvom jeg faktisk havde mit kamera med, men helt snydt bliver I ikke. ^ Det var en virkelig hyggelig uge, trods jeg også arbejdede nogen af dagene, øv. Vi var ude at sejle i min venindes motorbåd, vi festede og vi havde filmaftener, SÅ hyggeligt! Jeg har også noget nyt tøj, jeg skal vise jer en af dagene, hurra for løn! Og nåh ja, så har jeg lige meldt mig til teori i dag! Jeg begynder på onsdag :-O Hvordan går det jer? NYD den sidste uges ferie!


1 kommentar: