fredag den 10. oktober 2014

saved items - asos


Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg foretrækker sommer af alle årstider, og jeg har det utroligt svært ved at skulle vende mig til, at det kun bliver koldere og koldere. Jeg har prøvet at finde lidt varmere tøj på asos, men helt ærligt, så er det alligevel nok ikke det varmeste, haha. Anyways, de overstående ting, er alle ting, jeg vil elske at have i min garderobe, om det er efterår eller ej.
Jeg starter i dag min efterårsferie med fest på mit gymnasium. Mere om det senere! Oveni det skal jeg til Ungarn natten til søndag, hvor jeg også skal fejre min 18 års fødselsdag. I Ungarn er der lige nu omkring de 25 grader, hvilket jeg sukker meget efter!

Hvad skal I bruge jeres efterårsferie på? Skal I ud at rejse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar