fredag den 31. oktober 2014

Ungarn, mit andet hjem

Årh, jeg er så træt af alt den tid og overskud 2.g tager fra mig! Jeg vil rigtig gerne have tid til bloggen, men det tillader mit liv mig ikke lige pt. Udover det ligger jeg syg, så der sker ikke det mest spændende i mit liv lige nu!

Ser denne ellers kedelige fredag aften som en mulighed for at kunne udgive et blog-indlæg til de af jer, der stadig følger med derude! Jeg var som skrevet i Ungarn i efterårsferien, og mens jeg var derovre, fyldte jeg 18 år. Trods sygdom havde jeg en rigtig god tur! Det kan disse billeder forhåbentligt understøtte!

En af de heldige dage med ca. 26 grader i skyggen. Det skal lige siges, at vandet ikke var nær så varmt, men jeg skulle selvfølgelig bevise overfor min viking af en mor, at jeg sagtens kunne komme under!

Budapest var som sædvanligt utroligt smuk og utrolig livlig! Biler og mennesker over alt! Det tog lige noget tid at vende sig til, at man skulle beregne 20 minutter af til en tur i bil, der normalt ville tage 5 minutter. Men smukt er det, og især lysene om aftenen er jeg meget betaget af.

På min fødselsdag var vi på en fiske-restaurant, der lå ned til vandet med fantastisk udsigt. Der var live musik og en meget flot fontæne i bedste Ungarsk stil!

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud! <3

    http://www.vonsnef.com/

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder!

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  3. Oh My God, hvor ser det fantastisk ud! Det kan være, at det skal på listen over steder, som jeg gerne vil besøge!

    http://trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hold op. hvor ser det bare fantastisk ud :)
    God bedring!

    www.clumsysilhouette.dk

    SvarSlet
  5. Super lækker blog du har dig her! - Skønne, skønne billeder! :-)

    Kig meget gerne forbi ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet