søndag den 15. februar 2015

Ebay tips

I denne vinterferie har jeg for en gangs skyld  fået slappet af og givet mig tid til, hvad jég har lyst til - og hold da op, det har været rart og tiltrængt! Grunden til, at jeg ikke har skrevet på bloggen i så lang tid, skyldes personlige årsager og stressende tider. Jeg håber virkelig på at kunne komme ordentligt igang med denne blog, da jeg har haft lyst til det i så utroligt lang tid nu. Desuden har jeg også mange ting at vise jer! ;-)

Link: 1. Ur 2. Ur 3. Ur 4. Støvler 5. Taske

Overstående billede viser et par lækre ting, jeg har fundet på Ebay, som jeg ikke ville have noget imod at eje! Én af disse ting er allerede på vej hjem til mig + to andre ting - mere om det, når de ankommer!

Hvad siger I til Ebay tips? Er det noget, jeg skal blive ved med at vise, eller er det et no go?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar