onsdag den 18. marts 2015

Sølv er godt

link: sko - asos

Jeg har lige modtaget disse darlings fra Asos til 250 kroner. Jeg er ikke så god til at gå med hæle, selvom jeg forguder højhælede sko - derfor er disse par perfekte for mig, når jeg for eksempel skal til fest, men jeg har også tænkt mig at bruge dem til hverdag, hvis et sort outfit behøver en smule farve.

Jeg har lige meldt mig til Goodiebox i går, og jeg har allerede fået en mail om, at min månedlige goodiebox er på vej til mig! Til jer der ikke kender konceptet, så er det en æske, man modtager, hvor der er 4-7 produkter i. Make-up, cremer og andet. Man modtager pakken en gang i måneden, og til det betaler man 139 kr. inklusiv porto i måneden. I kan melde jer til lige her. Jeg glæder mig til at modtage min første goodiebox!
Er der nogen af jer, der allerede er medlem, og hvad synes I om det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar